این مقاله از اندیشه ماتریالیستی جدید فمینیستی برای بررسی عمل فضایی مادی توپ مدرسه پروم استفاده می کند.
با تکیه بر مفهوم توپ فوتبال ورزشی باراد 2007 در مورد اهمیت فضا زمان، بازنگری در تمرین مدرسه در رابطه با فضا و زمان ارائه می دهد.
توپ مدرسه به جای یک رویداد مکانی-زمانی منزوی، به عنوان یک فرآیند پیوسته تبدیل شدن از طریق درهم تنیدگیهای جابهجایی فضا، زمان و ماده تصور میشود.
هدف این مقاله بررسی چگونگی تولید درونفعال توپ مدرسه از طریق فضاها و زمانهای متعدد است که ساختهای رایج توپ را بهعنوان نقطه عطفی در مسیر سن بلوغ مشکلساز میکند.
برقراری توپ فوتبال درهم تنیدگی فضا، زمان و ماده، امکاناتی را برای تصور دختر مدرسهای به شیوههایی که متکی به منطق خطی و تکوینی نیست، باز میکند.
از طریق دوباره پیکربندی ماده فضا زمان، توپ دختر در یک لحظه خاص در زمان قرار نمی گیرد، بلکه با فضا، زمان و ماده درگیر می شود.
توپ بسکتبال خیابانی مدرسه یا پروم یک رقص رسمی سالانه است که توسط بسیاری از مدارس متوسطه برگزار می شود.
در توسعه درک توپ مدرسه به عنوان تبدیل شدن، این مقاله به نحوه حرکت توپ مدرسه در سراسر، فراتر و بین زمانبندیهای چندگانه یعنی گذشته، حال، آینده و فضاهای چندگانه علاقه دارد.
آمادهسازی توپ مدرسه، تصورات و ساخت نه بهعنوان مجزا از توپ مدرسه در زمان یا مکان، بلکه بهعنوان فضا زمانها باراد، 2007 که از طریق آن توپ مدرسه و دختر توپ مدرسه تبدیل میشوند، بررسی میشوند.
با کاوش در توپ ورزشی بچه گانه درهم تنیدگی فضا، زمان و ماده، توپ مدرسه صرفاً یک شب محدود به چند ساعتی نیست که در آن دختران در فضای فیزیکی محل برگزاری مراسم توپ مدرسه زندگی میکنند.
این مقاله به بررسی این موضوع میپردازد که چگونه محو کردن مرزهای معمولی توپ مدرسه ممکن است روایتهای فرهنگی عامهپسند را متزلزل کند و راههای جدیدی برای اندیشیدن در مورد دختران و این شیوه تحصیلی را دعوت کند.
- منابع:
- تبلیغات: