تریلی تراکتور کوچک موجب نجات یک گربه از سیل شد

تریلی تراکتور کوچک “بلاروس” MTZ-100 و MTZ-102 بر اساس نوسازی جامع و عمیق تراکتورهای کشاورزی ردیفی جهانی MTZ-80 و MTZ-82 ایجاد شدند.

انجمن تولید “Minsk Tractor Plant them. V.I. Lenin” شرکت اصلی در کشور ما برای تولید تراکتورهای محصول ردیفی جهانی از کلاس کشش 1.4 است. تراکتورهای “بلاروس” در ماشین آلات کشاورزی سواره، نیمه سوار و تریل و واحدهای دارای ماشین آلات به طور موثر در کشاورزی کشور ما استفاده می شود.

آنها برای عملیات عمومی، کشت بین ردیفی و برداشت محصولات ردیفی، نیرو محرکه ماشین آلات ثابت و عملیات حمل و نقل استفاده می شوند. عملکرد فنی و اقتصادی بالای تراکتورهای بلاروس باعث تقاضای گسترده در خارج از کشور شده است. حدود 70 کشور در سراسر جهان این دستگاه را خریداری می کنند.

طراحی تراکتورهای MTZ به طور مداوم در حال بهبود است. به عنوان مثال، به جای گیربکس های پله ای مکانیکی، گیربکس های هیدرودینامیکی ایجاد شده است که امکان تعویض دنده ها را بدون ایجاد اختلال در جریان قدرت فراهم می کند.

این تراکتور مجهز به یک واحد بکسل مجهز به یک کوپلینگ اتوماتیک برای ادغام با یک تریلر دو محوره و یک کابین است که برای کار راحت تر است.

خاک ها و مناطق آب و هوایی مختلف که در آنها از تراکتورهای بلاروسی استفاده می شود و محصولات زراعی رشد می کنند، اشباع انرژی متفاوت این تراکتورها را از پیش تعیین می کنند.

در کلاس کشش 1.4 تراکتورهایی با موتورهای 58.8 کیلووات (80 اسب بخار) و 77.2 کیلووات (105 اسب بخار) تولید می شود. دومی روی تراکتورهای جدید MTZ-100 و MTZ-102 نصب شده است و تولید همراه با MTZ-80 و MTZ-82 سازماندهی شده است.

بهبود طرح ها اغلب با پیچیدگی همراه است و اپراتورهای ماشین را ملزم به داشتن دانش عمیق ماشینی می کند. استفاده ماهرانه از تراکتورها می تواند عمر مفید آنها را افزایش داده، منابع مادی و نیروی کار را برای اقتصاد کشور صرفه جویی کند و قیمت تمام شده محصولات کشاورزی را کاهش دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.