چاقو میوه خوری عرشیا بال روکش طلا در کاخ سفید

چاقو میوه خوری عرشیا برای استفاده در میوه ها برای ساقه میوه ها، یعنی دم آنها را بردارید، من اکیدا چاقوی پرنده با منقار پرنده را توصیه می کنم. مناسب تر وجود ندارد. البته می توانید از چاقوی معمولی هم استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که همیشه میوه های خود را قبل از ساقه زدن بشویید و آبکشی کنید.

بلند کردن بخش های مرکبات شامل برداشتن یک چهارم میوه بدون پوسته های کوچک سفید است. برای این کار، چاقوی سنگ شکن مناسب ترین ابزار است. با تیغه کوچک خود به شما این امکان را می دهد که ربع ها را از غشاء آنها با دقت جدا کنید.

برای خالی کردن گریپ فروت به شما توصیه می کنم از چاقوی گریپ فروت استفاده کنید. همانطور که از نام آن پیداست، به طور خاص برای این عملیات طراحی شده است. تیغه خمیده آن کاملاً به گریپ فروت می آید تا گوشت گریپ فروت به راحتی از پوست آن خارج شود.

چاقو

برای بریدن نان بهتر است یک چاقوی دندانه دار و سفت به همراه داشته باشید. به همین دلیل است که چاقوهای نان به این شکل طراحی شده اند. قلاب های نیمه ماه به شما این امکان را می دهند که بدون زحمت از پوسته عبور کنید.

برای بریدن کیک اسفنجی یا سایر محصولات شکننده مانند بریوش یا نان ساندویچ، چاقوی دسر (یا چاقوی کیک اسفنجی) ایده آل خواهد بود.

تیغه آن نیز مانند چاقوی نان دندانه‌دار است، با این تفاوت که دندانه‌های نیمه ماه بسیار کم‌عمق‌تر هستند که به شما این امکان را می‌دهد که تمیز و ملایم به انترمنت یا کیک اسفنجی خود نفوذ کنید.

به شما یادآوری می کنم، خرید چاقوی واقعی سرمایه گذاری است که چندین سال انجام می دهید. من از شما دعوت می کنم که اولین انتخاب های خود را به یک پایه باریک از مفیدترین چاقوها محدود کنید. در اینجا مواردی هستند که برای شروع توصیه می کنم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.