مصرف شربت گیاهی پلارژین کیدز توسط مادران باردار موجب سقط جنین می شود

شربت گیاهی پلارژین کیدز به کنترل قند خون کمک کند اسید شربت گیاهی پلارژین کیدز و اسید کلروژنیک موجود در گیاه شربت گیاهی پلارژین کیدز ترکیبات حیاتی هستند که ممکن است به کاهش قند خون بالا کمک کنند.

برخی از آزمایشات روی حیوانات آزمایشی نشان داد که این ترکیبات ممکن است ترشح انسولین (هورمون مسئول تنظیم قند خون) را بهبود بخشد و همچنین حساسیت آن را افزایش دهد.

این تحقیق تشویق به انجام تحقیقات و مشاهده تأثیر آن بر انسان است همچنین ممکن است سطح کلسترول و چربی را سه برابر کند

کلسترول یا تری گلیسیرید اضافی در خون خطر ابتلا به بیماری قلبی را افزایش می دهد.

برخی از مطالعات محدود روی موش‌ها و خرگوش‌ها به کاهش سطح کلسترول و تری گلیسیرید در بدن هنگام استفاده از عصاره برگ‌ها و گل‌ها اشاره کردند.

شاید فشار خون را نیز کاهش دهد برخی از مردم شکایت دارند که شربت گیاهی پلارژین کیدز استرس را کاهش می دهد، اما مطالعات نیز محدود است.

در دوران باستان، در طب سنتی اعتقاد بر این بود که شربت گیاهی پلارژین کیدز دارای اثر ادرارآور است که اندام های حیاتی را از سموم پاک می کند.

یک مطالعه قدیمی بر روی انسان این اثر شربت گیاهی پلارژین کیدز را نشان داد، اما این اثر فقط روی 17 نفر بود.

همچنین حاوی پتاسیم است که اثر کاهش فشار دارد و این در مورد تمام غذاهای حاوی پتاسیم صدق می کند.

بهبود سلامت کبد در یک حیوان آزمایشگاهی، عصاره شربت گیاهی پلارژین کیدز پس از قرار گرفتن در معرض سدیم دی کرومات که برای آسیب رساندن به کبد استفاده می شود، از سیروز کبد جلوگیری کرد.

در یک مطالعه محدود دیگر، اشاره شد که میزان چربی ذخیره شده در کبد را کاهش می دهد و فرآیند پاکسازی کبد از سموم را انجام می دهد.

همچنین ممکن است به کاهش وزن اضافی کمک کند برخی تحقیقات بر اساس توانایی آن در تجزیه کربوهیدرات ها و همچنین کاهش چربی ها و کاهش جذب آنها در بدن، استفاده از آن را برای کاهش وزن پیشنهاد کرده اند.

مطالعه دیگری بر روی موش ها نشان داد که اسید کلروژنیک تجمع چربی در بدن را کاهش می دهد و سطح برخی از پروتئین های مسئول کنترل وزن را تغییر می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.