دیروز قیمت چینی آلات بهداشتی سینا دوبرابر شد

اولین مجموعه ای که پیشنهاد می کنیم آشکارا برنامه چینی آلات بهداشتی سینا است، خطوط گرد و تقریبا ظریف، همراه با حق ثبت اختراع که عروس و مزاحمت های او را حذف می کند.

لینک سرامیکا فلامینا ما همیشه در به عنوان سری دوم، مجموعه را به شما پیشنهاد می کنیم. این سری از لوازم بهداشتی روی زمین ، را به شرکتی تبدیل کرده است که مورد توجه طراحان و معماران نیز قرار گرفته است.

این به لطف یک خط انعطاف پذیر است که می تواند به راحتی در هر محیط سبکی قرار گیرد.

آسمان سیال ما به این سفر نمادین در میان بهترین واقعیت های ایتالیایی ادامه می دهیم و به Ceramica Cielo می رسیم. اولین پیشنهاد سری است ، یک طراحی نرم که دقیقاً نام همان مجموعه را به خود اختصاص داده است. مایع.

لوازم بهداشتی روی زمین: Era یک جوهره فیزیکی که تقریباً از سنگ تراشیده شده است، این سری از لوازم بهداشتی روی زمین توسط Cielo Ceramica را مشخص می کند.

ما در مورد مجموعه Era صحبت می کنیم ، محصولی بدون مقایسه در بازار لوازم بهداشتی که می تواند یک محیط را تعریف کند و آن را به طور کامل تغییر دهد.

چینی

نماد Geberit ما از مرز سوئیس در نزدیکی سوئیس عبور می کنیم تا با یکی از بهترین شرکت ها از نظر قابلیت اطمینان و کیفیت آشنا شویم: Geberit و لوازم بهداشتی روی زمین آن .

اولین سری که به شما نشان می دهیم سری آیکون است . طراحی مدرن و تازه همراه با فناوری Rimfree که لبه گلدان را که از نظر فنی به آن عروس می گویند پاک می کند.

گبریت اسمایل دومین محصولی که از خانه سوئیسی به شما نشان می دهیم مجموعه Geberit Smyle است.

اشکال مربعی و تعیین کننده این مجموعه کاملاً جدید Geberit را مشخص می کند که تنها در چند ماه مخاطبان زیادی از مشتریان و تحسین کنندگان را تسخیر می کند.

آکواتک کراسان برای به پایان رساندن ده لوازم بهداشتی ویژه برتر ما ، اجازه دهید به خاک ایتالیا برگردیم و جهشی به کراسان داشته باشیم.

اولین سری مورد بحث Kerasan Aquatech است. مجموعه ای مقرون به صرفه، اما استفاده از بهترین طراحی ایتالیایی را رها نمی کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.