فروش چای محمود یک کیلویی به عنوان هدیه روز مرد با شصت درصد تخفیف آغاز شد

انواع مختلف چای محمود یک کیلویی به طرق مختلف بر بدن هر فرد تاثیر می گذارد. به عنوان مثال، رنگ سبز به کسی نیرو می بخشد و به او لحن می بخشد و برعکس، کسی را آرام می کند. اما یک ایده ثابت و ثابت در مورد خواص کلی چای وجود دارد، “ورا زاگربلنایا توضیح داد.

محبوب ترین نوع چای سیاه است. برگهای درختچه تحت تخمیر کامل (اکسیداسیون) قرار می گیرند که باعث می شود طعم نوشیدنی اشباع تر و سایه تیره تر شود.

در عین حال، چای با وجود اکسیداسیون، برخی از خواص مفید خود را که در بین دوستداران نوشیدنی ارزشمند است، حفظ می کند، به عنوان مثال، خستگی را از بین می برد و تأثیر مفیدی بر سیستم گوارشی دارد.

چای سبز چایی است که از برگ های همان درختچه چای سیاه تهیه می شود. با این حال، در این مورد، مواد خام حداقل تحت تخمیر قرار می گیرند. به همین دلیل، چنین چای ویتامین ها و آنتی اکسیدان های بیشتری را حفظ می کند، که آن را چندین برابر مفیدتر می کند:

ورا زاگربلنایا می گوید: «چای سبز برای هضم غذا عالی است، تأثیر مفیدی بر سیستم گوارشی دارد، نوشیدن آن پس از یک وعده غذایی مقوی خوب است، اما مصرف آن با معده خالی توصیه نمی شود.

چای

خبره های واقعی چای سفید را یک نوشیدنی نخبه می دانند، زیرا از جوانه ها و جوان ترین شاخه های بوته چای ایجاد می شود. تحت کوچکترین تخمیر قرار می گیرد – بیش از 5-7٪. گران ترین چای ها فقط حاوی جوانه هایی هستند که با دقت پردازش و خشک شده اند. این چای با وجود رنگ کم رنگی که دارد، خواص مفید زیادی دارد.

رایج ترین چای های چینی عبارتند از اولانگ و پوئر – انواع نوشیدنی غیرمعمول برای فرهنگ روسیه.

اولانگ یک چای نیمه تخمیر شده است که متخصصان اغلب از آن با عنوان “فیروزه” یاد می کنند که در چین به معنای رنگ اشراف است.

اولانگ های سبک برای فصل گرم، زمانی که هوا گرم است و همیشه تشنه هستید، عالی است. آنها کاملاً تشنگی را برطرف می کنند، برای دم کردن سرد مناسب هستند.

این چای از برگ های بوته چای نیز به دست می آید، البته در روش فرآوری آن تفاوت وجود دارد. این نوع نوشیدنی، به طور تقریبی، چای تخمیر شده است (که تحت یک فرآیند تخمیر میکروبی قرار می گیرد). طعم خاص و قیمت بالاتر نسبت به انواع دیگر و خواص مفید خاصی دارد (مثلاً سردرد را تسکین می دهد).

اگر در انواع دیگر از برگ چای برای تهیه استفاده می شود، در این مورد از دانه های گندم سیاه تاتار استفاده می شود. اگرچه آنها کوچکتر از گندم سیاه معمولی هستند، اما حاوی مواد بسیار مفیدتری هستند. طعم چنین نوشیدنی شباهت کمی به چای، نان و نت های خامه ای دارد.

چای کوریل نوشیدنی با رنگ طلایی از برگ ها، گل ها و ریشه درختچه سینکیفویل است که به آن سینکیفویل نیز می گویند. طعم این دمنوش شبیه سیاه است، اما در این نوشیدنی می توان نت های گیاهی و عطری شیرین را نیز مشاهده کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.